Vi ska nog också skaffa bebii !

Efter Thailand, någon gång till hösten.. Som Maria :)
Kanske syskon?
Vår lilla rackare ska bli en långhårig hanhund som ska heta Disco !
Jag kommit fram till att ha katt är simplare och jag är ju en kattmänniska. Men katter är så självständiga vilket är rätt bra. Men om du åker utomlands för kanske 1 månad så måste du flytta kissen och det känns som hundar är mer anpassningsbara (heter de så?) än en katt. Hundar är mer sällskapsdjur så om jag tex åker hem till Sverige så är det inga problem att ta med sig den lilla krabaten. En katt skulle ju hata att sitta på tåg i 7 timmar!
Aa det är ju bara tankar än så länge, men jag vart så kär igår på jobbet i en liten chiuhua han var svart och långhårig.
Medans de hade suttit och ätit mat hade han legat och sovit i sin väska, så jävla söt !!
Så hade den såklart något varmt på sig, var ju kallt ute !
Jag som alltid varit för stora hundar men i en liten lägenhet i storstan blir det tufft med en stor hund!


Jag vill ha en bebii hund!!


Lufsen skulle älska att få en liten partner ;)
 
- sakna lufs -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0