YaYa's med Scotten tjejorna!

Igår var det Onsdag... Sandra hade heeelt glömt att det var "the day" när vi tjejer skulle ut och käka.
Viktoria kom in på scotten och påminde mig om det, waa! ja just. vilken tid?
19.30 blev det sagt först.. jag slutar 19! gaah...
men tiden hann ändra sig många gånger och jag hann till och med till förfesten en vända som ägde rum hos Hanna, Viktoria och Dan. Fick i mig ett glas vin med bär i, fick stressa ner det eftersom vi skulle just gå när jag hittat min väg fram ;)
Så kul att se alla tjejer så fina i sina egna kläder, vanligtvis ses vi ju bara i vitt och scotsrutiga kjolar eller svart scotten shirt... "Scotsman at your service".. Oyea !


När vi kom fram till restaurangen så var det bara WOW ! What a place.
Det är då Thailand inspirerat med målningar, fågelkvitter, reggae, regnskurar, åska, god mat, chang, singha och paraply drinkar.
Servetriser i flipflops och softa kläder.. Så jävla schysst ställe!
Lätt den coolaste restaurang jag varit på.. DÄR vill jag jobba !


Jag käkade biffkött med nudlar, underbart gott !
Drack chang och Vickan bjöd på dessert. Friterade bananer med ice cream!
Sen var jag ju tvungen att ta mig en paraply drink, heey den var fin.. strawberry daquiri var det.

Efter YaYa's drog vi iväg till Åpen bar på Aker brygga för en pilz.. Elin och Hanna kom förbi då också. Jag som skulle upp och jobba dagen efter 1 vakt kilade hem vid halv ett tiden.
As grym kväll, må göras om !!!


1.Madde, Viktoria, Hanna och Anna. 2.Hanna, Anna, Johanna ;). 3. Sonja! 4.Sandra  och en Madde. 5.paraflaX



Hanna o Viktoria på Åpen bar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0