After work

Sitter här, just kommit hem från jobb igen. två nätter kvar nu.
Älsklingen har varit på IKEA and guess what he bought!? ;)
Två underbart koosliga mattor.. Ni vet sånna här vita lurviga!?
Tänk att varje morgon få de under fötterna när man stiger ner, lurv lurv !
Känns som Råttan, lika hårig och nästan lika mysig.. Men ingen slår RÅTTAN, saknar min bäbiz så så sååå mycket.
Vill inget hellre än att mina katter ska vara vid liv här hos mig.

Mer då.. Jo sitter här o drar en cider med Heb.. eller aa han däckade, sitter nu i stolen här bredvid i en jävla osoft position. hmm ska jag ta mig en till cider, e grymt hungrig men vet inte på vad så allt i flytande form mättar ikke sant?
Har krubbat två mackor och en KEX CHOKLAD (from sweden). Ingen bra mat dag idag Sandra..

Köpte mig en stegräknare idag för att se hur mycket man egentligen går en kväll på jobb.. Denna gång tappade jag den inte i toaletten heller ;) så jag har faktist ett resultat att komma med.

En fredag (rätt så lugn) på Scotsman har jag gått typ 6.47 Km bränt 35527 kcal och tjänat strax över 1000 spänn.
Japp.. sounds good to me ! Nya steg imörn och mera cash att tjäna... i'll be baaaack !

Hyvästi !

Kommentarer
Postat av: Sara

2008-09-13 @ 08:27:54
Postat av: sara

Är avis på din lön lilla vän, :) men kulför dig att de går så bra

2008-09-13 @ 08:28:15
Postat av: Sandralur

min lön kommet inte vara på topp snart tror jag.. har fått ett dåligt schema :/

2008-09-13 @ 12:44:45
URL: http://sunniie.blogg.se/
Postat av: Milton

Haha, ja =) Men jag tycker 3 är mycket. Stackars dig! =(

2008-09-13 @ 13:41:18
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0