fast i nintendo Wii

Faaan. första gången jag körde nintendo wii Fitness blev jag typ 34-35? men nuu NU blir jag bara äldre och övningarna svårare.. Jag får hets ! "klickar" som det heter så fint här i norway. 
Jag vill ju vara 21! Det har jag blivit en gång efter min första gång. Men nu ligger min ålder på 31, alltså tio år äldre än vad jag var..

Nintendo har väl fått mig just där de ville.. Fast i deras game, svårt att slita sig och man har ett behov att testa hur gammal man blir så gott som varje dag. Bra jobbat ;)

Japp snart dags för jobb igen.. Äta, jobba, äta och sova... Sen börjar det om igen, natt jobb är segt ibland men endå för jävla skoj.. Inatt Sprutade jag rengörings medel på tiggarna! Wiii
Mario sprang efter hororna med sin jätte feta vattenpistol ! Hela uteserveringen applåderade ;)

Japp vi har det skoj på jobb..

Snart kommer Sara, mamma och Per :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0