Fylla..

Varit en chillig kväll idag.. längtar inte alls till imorgon, känns som det kommer att vara mycket att göra och ännu mer på lördag.. Jag måste köpa mig en stegräknare, den förra jag hade i tisdags hoppa ner i  dasset så jag spolade ner den. UTAN att hinna se hur långt jag gått en tisdag kväll på jobb. damn ! vad skulle den ner i toan och göra?.

Jag orkar inte vara trevlig mot alla fyllskallar.
Lessnar på dom. Vuxna människor!? Vad är det dom inte förstår, har man druckit för mycket beställer man inte in mer och tror att man ska få det.. Hur tänker dom? Har åkt ut så mycket folk idag från scotsman.. mest gamlingar !
Man tänker ju endå att folk i 21- + borde veta vad de tål och hur man beter sig.
Vi ungdomar beter oss nästan bättre än de gamla kossorna faktist..
Ne fy för fulla gamla tanter och gubbar..
Men det positiva med alkoholen är att de oftast blir så givmilda.. Speciellt gubbarna.
*money money money*

Idag har jag fått så sjukt mycket kommentarer om hur vacker och blid jag är..
Du är den finaste jag sett o vad du är bra o.s.v.. Yapp jag är bäst och klart jag är fin ! You got that right mister !

YaoO dags för tandborstning och sängen.. utan sängkläder, de hann ikke torka !

Btw Bitchen, where are you ?

koos på er

Kommentarer
Postat av: bitchen

jag ær hær ludret! legat hos chris o vart driiit sjuk, ætit piller, hostmeducin o feberyrat :( Men nu ær jag på føtter :) call u tomorrow girl =)

2008-09-15 @ 02:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0