Grattis mamma Marie!

Idag fyller morsan år, gissa vart hon e på väg då? Tyskland... Sen kommer hon hit på Fredag med Per och SARA!
 Jag längtar som en toook!

Ledig imorgon och ska röjja upp lite här hemma, skura golv och damsuga.. Bädda rent också.
Köket!? ser för jävligt ut som vanligt. . Förstår inte att grabbsen har så svårt att ställa in disken i maskinen och lägga sopor i papperskorgen!? Jag vet att jag är slarvig men försöker hålla mig rätt bra nu, eftersom jag inte bor hemma hos morsan ;). Man tar lite mer hänsyn när man bor med andra..
Massor att göra imorn, måste hitta en present till mamma och Per med :)
SKoj!

Jobbade igår, jävligt fullsatt måndag. Tydligen teknik mässa här.
typ 950 i tips och 5319 steps, 3,72 km, 203.19 kcal.. Mycket för en Måndag som annars är dööösegt.


oj oj dags att rusa till work! !  Undra vem man jobbar med idag!?

Puss o Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0