Idag har jag fyndat ..

Har knatat omkring på stan idag, hittade "sängskydd" sånt som man har runt maddrassen if you know what i mean.
Sen en as cool klocka och magneter till kylskåpet.. Jo just ett vitt ribbat linne från Gina och en stickat tröja med ;)
Åkte sen hem, eftersom det blev tungt att bära..

Hängde tvätt, tog en xide och slängde i en maskin tvätt till.. Hurtbullen !

Sen vidare mot IKEA.. såg bussen just komma när jag var vid sentralstationen.. bara börja lubba.
När bussen börjat åka säger busschauffören att han åker mot en annan ikea som inte jag varit på förr.. Nåväl, kul att se något nytt. Går tydligen två olika bussar till olia Ikea's. ;)

Shoppade på mig allt möjligt där, hel kul! saknade någon att tala med bara... kuligare att gå med mitt Blåbär !

Han träffade jag på här hemma istället när jag satt och byggde lampa och mecka klocka..
japp ska ta o visa lite pics imorn om jag hinner.. har fått låna ett kort nu :)

Sandra ♥ Henrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0