Jag baa flög !

Var ett tag sen jag printade här, vad har skett?
Min olycka på torsdagen.
Jag har flygiiiit av cykeln, fort som det går i nerförsbackat glider jag på och ska över trikken spåret. Trikken spåret var upphöjt och jag kommer inte över det utan glider på det och cykeln börjar skev och välter med en sandra som glider vidare.
- Oooooh ! skriker publiken.
Sandra reser sig upp fort som satan, vill ju inte bli påkörd också.
-Hurdan går det? är du okaj? folket frågar och bryr sig.
Jag snurrig som satan säger att det är okej och försöker mig på ett smile fast det gör ont som satan och jag är helt vimmelkantig.
Trasiga strumbyxor och jätte uppskrapat knä tar jag mig hemmåt och ser också en bula på hakan blåmärken på handleder och armbågar.
-Vilken jävla smäll ;)
Älsklingen tvätta rent mina sår och jag tog mig en pilz o cyklade sen för att möta min Bitch på buss stationen !!..
Sen blev det många många flera öl med arbetskamraterna.

Vad har hon lärt sig?
Cykla ej över spåret på det viset EVER again.

Har haft as svårt att gå normalt och med byxor eftersom det skaver och knät e svullet.
Har faktist sett ut som ett riktigt mongo, speciellt när jag går i trappor :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0