Lugna stilla tider nu..

IdAg var det jag, Hanna och Henke som jobbade ihop :)..
Trodde jag skulle vara själv på serveringen eftersom det är så kallt och få folk ute.
Kanske blir imorn istället.. Hope not, trivs bra att jobba sammen. Fast jag må ju vänja mig nu till kylan.

3,16 km. 11515 steg. sooo lugnt.

var o shoppade lite smått med Henrik igår, örhängen, bälte, trosor(fick någe fint av han), bh, yatzi och lite annat smått.
Han köpte sig jordens lurvigaste mysse !

Dagens lycka!! DESPERATE HOUSEWIVES back at september 28 ! /29:onde här då. Måndag efter Sara åkt hem.

On the highly anticipated season five premiere, five years have passed since Katherine shot her ex-husband as Susan, Lynette, Bree and Gabrielle stood together in solidarity to protect her. Susan tries to hide her relationship with a new man. Gaby questions her abilities as a mother. Bree is on the verge of publishing her own cookbook as business partner Katherine grows envious. Lynette catches her teenaged twins spearheading illegal activities. And finally, Edie returns to Wisteria Lane in jaw-dropping fashion with a new man in tow, her new husband Dave (played by Neal McDonough).

longiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0