Min bursdag !!

Började egentligen lite smått på lördagen efter jag slutat jobba.
Bitch, Hjärtat, Zacke och Kriss kommer förbi mitt jobb. Vi tar varsin öl.
Sen går vi hem.
-treasure hunt, säger Molle..
-Huh?
-Leta då...
Jag går först igenom köket för att hitta vad jag ska. Molle med dåligt tålamod kommer fram med paketen strax endå.
3 fina ROSA paket med nintendo Wii.. iiiiiiiiiiii ain't he lovely?
AS GLAD.
Det blev att dricka pilz och spela hela natten lång !
En grymt bra kväll.
i love you

Min riktiga födelsedag
Startades efter jobb klockan 00 på Scotsman ;)
Bitch och Kriss kom förbi och vi drack pilz.
Angus (en australienare) bjöd på Donut  och pilz, pratsam typ men rätt kul.
Vi blev kvar till stängning.
Väl hemma så har min kära blåst ballonger och skjutit serpentiner, KALAS !!
As sött, men han sov ju..

Måndag morgon, Jag o Magda tok röjjer hela lägenheten. Tro mig, aldrig sett så bra ut !
Sen kommer han hem, inte alls så glad. Jag o Magda går o köper ingredienser till Pannkakstårta.
Tänkte muntra upp honom med det, han fick ingen tårta på sin dag.
Tårtan blev as goood !
Sen spelade vi lite wii och tiden rann iväg. Vi som skulle ta en pilz, vi gick emot Grunelokka för att hitta något öppet, we did. Blev öl och White russian.. Mm mm mm !  Så glad att min Bitch är här :D

Jag har haft as bra födelsedag, apsolut lut !!
Thanks !
(har bilder men får inte in dom på datan)

Just ja, har ju vart på Hockey här i Oslo med, Djurgården - Färjestad...
DJURGÅRN VANN !!! hahaaaaa

Kommentarer
Postat av: Bitch Magda

Yes det har vart the best time ever här! :D love u luderish

2008-09-04 @ 22:10:43
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0