Our trip to KD

oj oj.. först var det koosligt på bussen, se när vi väl var framme i KD så går vi runt på staden.
Han köper mjukisar och jag köper en adidas "jacka".
Vi drar en bulle till tandläkarn.. Tandläkarn tog as lång tid, dom torterade honom !!
Monster..
Sen är jag ap hungrig, Molle får inte käka på minst tre timmar.
Vi kilar till SCORE för biljard, käk och bowling..
Det var typ fullsatt men jag fick käk och öl till fotbollen, helt perfekt ju !

Sen spela vi biljard, gick rätt bra endå ;)
Bowlingen går fan inte lika bra live som i wii !! hah men jag känner mig endå som en expert you know !

Jo just... vi skulle ju resa hem också, samma kväll..
Tror ni varken SJ, Säffle bussen eller swebuss har kvällsbussar!? ICKE !
Ne den tidigaste bussen efter klockan sex går o2.2o på natten. Hajar ni!?
Vi bokar den och låser in våra tre feta bolagskassar i värdeskåp plus lite till eftersom det blitt jobbigt att släpa på allt.

Mm efter vi bowlat och druckit endel.. eller jag drack väl mest. Han hann väl med kanske 3 cider :b.
Så började vi röra oss mot buss stationen.. som är STÄNGD ! stänger klockan nio. Med våra saker i skåpet!? WTF

Molle får hets. Jag ringer snuten, som var fett otrevlig mot mig, snuten ringer två andra som kommer till oss.
De två som kom till oss anklagade mig för att vara otrevlig!?
Jag bad om hjälp och han börja jiddra om en massa annat för en mister H förde liv i bakgrunden. gaah !
Som att vi var bovarna i "dramat". Idioti.
Poliserna som kom var ivaf trevliga när de insåg att vi inte var otrevliga typer.
Började fråga oss om livet o norge o.s.v. De tre lingonen kom sen för att hjälpa oss öppna dörren.
Men han som kom hade inga nycklar så vi fick vänta ytterligare 15 minuter på nästa snubbe.
Jävligt schyssta securitas gubbar som hjälpte oss.
Men FY FAN för karlstads värdeskåp som det står gäller 24 h på..
Då e det väl klart man tror det, annars får de väl skriva att du kan låsa in dina saker men du får inte hämta dom förens vi öppnar portarna dagen efter... duuah! irri !

Vi fick våra stuff och åkte med bussen, jävligt skönt med natt buss.. jag sov o sov o sov..

När vi sen är framme typ o5.30 så går heller inte trikken som vi tänkt ta istället för att gå 6 minuter hem :p
Så vi gick hem på kanske 20 minuter istället efter att rusa runt på stan också.. TUFF RESA HEM..
but home sweet home !!


Hade en astrevlig dagsresa till KD ivaf :) Kunde prata med Sara i mobilen också, yihooO !!
See you soon då blir det PAUL VAN DYK in Oslooooo.

In lust we trust to trance we dance !

Nu natt jobb fyra dagar... tjaO

Kommentarer
Postat av: sara

haha lyckad resa hem, varför är jag inte chockad? :)

2008-09-12 @ 08:42:21
Postat av: Bitch Magda

haha jaa.. det händer ju alltid någe ;) Det som gör resorna minnesvärda!

2008-09-12 @ 17:28:07
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0