Saknar er redan..

Mami, Päron och Saaran har varit här på besök över helgen.. Det var så kul !!
Trodde inte morsan och Pär skulle pallra sig hit faktist, grymt skoj att få visa dom hur jag har det..

Sen Sara att hon var här, det var ju GREAT! =)
Alltid kul with her..

Fredagen när de kom tog jag med dom hit hem till mig.. Jag fick presenter!
Handdukar, kamera kort (oyea i can take pictures now), en bok, sprit, GT och lite sånt skoj :)
Kände mig lite rutten att jag inte hittat något till Per än, morsan fick ett par skor i present.
Per ska få något next time i see him.

Vi tog Trikken eller "trucken" som sara så fint kallade den till morsans hotell. Lukta fis! annars fancy!
Vi käkade på en restaurang i närheten, KÖTT !! mumsfilibaba!
Sen åkte jag och Sara hem till mig och började fixa oss.
Morsan o Per kom förbi, vi körde Wii..

Haha Morsan första gången på Wii..
Jag säger -Men åh du ser de där fingret du pekar med det sen trycker.
Morsan "pekar med sitt egna finger mot tv:n och ser ännu dummare ut,
Vi *asgarvar*.. Pucko, inte har man en sensor i fingret!!

Per spelar så hårt att han faller i marken ;)

Sen utgång, startar at The scotsman, my work! Shot och öl.. Sandra o Sara dansar och blir fulla ;)
Morsan o Per drar hemmåt och vi drar till Devilla o studdsar till trance. Träffade på Plop och Mackan där.
Sen knatar vi hemmåt lite lagom på lyset ;) Sov för jävla hårt!

Lördag, Sara mår EJ bra.. som tur är går det över fort :)
Vi möter morsan o Per på staden för lite käk, shopping och smirnoff!
Rekommenderar EJ EGONS vidriga pizza buffe. Men ölen är gay!
Blev en heldag på stan och en hel del shopping. Jag har hittat mig en skinnjacka (yes like everyone else), en svart skinn väska och lite annat strunt :) Looove shopping!

När vi väl kommit hem igen är båda ap trötta och tänkte dra på en movie, men det blev ett family guy avsnitt "deep throat" Så jävla skööön!  Peter and Louis get high on weed. hihi so much fun!

Geo ringer, han och Patrik ska komma förbi på förfest.. inför PAUL VAN DYK.
De kommer hit och vi kör återigen bowling and stuff :) Tjejorna vann!
Sara swingar den som Flinta ! ooooyea

Paul van dyk sen då, hur grymt som helst!
Skönaste musiken, bra ljus och härligt ljud. Mycket dans och mycket stamp!
Blev inte mycke fylla till en början, men så började jag och sara gå omkring en del och hittade andra dansgolv där det serverades sprit! (De får inte servera sprit där Paul spelade eftersom även 18 åringar var välkomna. 18 åringar får inte dricka sprit i norge och får bara vistas på krogar som inte har sprit över 20 %).
Vi shootade två riktigt vidriga tyrker!! Men på fyllan blev vi, härjade runt med alla!

Dela taxi hem med några snubbar, Saragjorde mackor sen däckade hon.. Jag däckar en timma senare i soffan med högsta volym på tv:n.. Sara stänger av tv:n ;)

Söndag.. Last day. =(
Ner på stan käkar på T.G.I FRIDAYS. Jag ville ha pasta.. Pastan var slut. Var visst Oslo Maraton så hela Aker Brygga var full av folk och trikk spåren var avstängda. Jävligt fin mat ivaf ! Chicken BLT åt jag.
Vidare mot Karl johans sen för White russian.. mums! För jävla gott.. Blev ett stop på Sir Winston, strax innan tågstationen.

Sen 15.48 lämnade dom mig... jävligt trist alltså. Har haft en så kul helg !!
Hopper de kommer back!
Friiiday

  
Lördag..
 
  
   
    
Mer om vår kväll på Saras blogg. http://saaraans.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Milton

Hehe, du får kika tillbaka typ när jag har fått 25 kommentarer, dvs om 25 år =) Haha

2008-10-01 @ 16:27:04
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: sara

hahah so fun!

2008-10-01 @ 22:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0