Toalett pappret e slut.

Japp, måste gå o köpa nytt då kan jag tro vore bra.
Igår var det jobb med Majja, skön prick de där.. :)
Var en lugn kväll men endå en del att göra, sålde min första champagne flaska också.
Fick jag någon tips för det? ICKE ! snåla jävel.

Idag fredag och jobb, säkert mycket att göra då.. och det kommer aldrig ta slut förens klockan är 3 då vi kan kila ner o räkna pengar för att sen komma upp till ett jävla stök. Kan inte gästerna lära sig att ställa sin dryck i diskmaskinen själva? ;) äsh mycket att göra betyder ocskå mera pengar. Bara o stå i !
Tror jag o Majja jobbar idag med om hon inte lyckades hitta någon annan som tar hennes plats i så fall blir jag själv från 00. Känns ej kul ! 

Lördag är jag ledig :D
Då ska det bli en bra dag med hjärtat, vi kan behvöa det inte setts på evigheter.
Bara sover ihop.

Måste kila till Rimi nu, kanske återvinna några pantflaskor med.. Börjar se illa ut på ballen.

TjaoOlicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

I miss you alot! Guess who?!

2008-09-05 @ 16:14:31
Postat av: Bitch Magda

tror jag saknar dig med.. om jag vet rätt ;)

2008-09-05 @ 16:30:17
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0