Vårat hem..

 
Vårat kök.. Lite för få lådor och liten frys. Men annars helt okej! Där är mina magneter jag köpt, de gick o blev en svamp!

Min flum klocka!
 
Living room.. även kallat stue här ;). Soffan har jag färgat svart igår, niice! De två dörr hålen är in till vårat rum. Hebens rum är mitt emot. "bakom soffan".
   
Toaletten...duschen...tvättstuga ;) massa prylersh
  
Min sida av vårt sovrum.. FIN FIN tavla gjord av Molles polare i Thai :)
   
Så här ser ballen ut... FETA BALLEN.. och vår utsickt, not bad at all.
    

Utsickten från taket där jag spenderade många timmar i somras med Jenna Jameson boken och en stekande sol.
Oyea Tak terass är GOOD SHIIT !


 OJ dags att rusa till jobb.. Ha en bra kväll !

Tjaråååå

Kommentarer
Postat av: Emman

Fiint du bor gumman!! :P Ha en bra helg! Pussens

2008-09-26 @ 09:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0