Vår helg..

Fredagen var det ju jobb... Jag och Majja jobbade :)
Det var KATASTROF ! Kom as mycket folk, vilket det brukar göra helg tid.. men det gick åt helvete med rydden, glas överallt och glas som krossades eftersom vi inte hade plats med glasen i vår lilla bar kunde vi heller inte plocka in fler från uteserveringen. Det var så jävla stökigt !!
Men när kvällen var över gick jag också hem med 1000 spänn i fickan ;) OYEA !! klart värt det...

Lördag morgon, sweeet.. MY DAY OFF !
Sov till typ klockan två, tog en xider till frulle (FA-AN nu är dom slut, kom hit med flera !!) och spelade wii.
Gjorde ett test där och fick resultatet som 36 år gammal !! Waaa..
(dagen efter fick jag resultat som en 21 åring..puuh)

Men så blidde vi hungriga och traska ner på staden efter lite KÖTT !
-i want meet!
Måste säga att det är svårt att hitta en restaurang här med KÖTT, typ vanliga rätter. Alla ska klytscha till allting nuförtin så jag vet ju inte vad jag äter längre..
Vi hittade en restaurang som heter STEAKERS, mm ni hör ju ! STEAK!
Vi fick godaste köttet.. mm vad jag var nöjd.
Så jävla skönt att bara få vara VI också, ingen annan.. Känns som det nästan aldrig händer.. Så då uppskattas det till tusen när det sker.. mm du är underbar !
Vi köpte lite spel till Wii't också, Sport island och Tony hawk.

Hem o spela igen.. så kommer Kriss o Bitch förbi, vi beslutar oss för att tagga till Sjokladfabriken.. (där de gör fake estrella och fake marabou)
På sjokladfabriken var det disco plop musik. faktist rätt bra där i början :) untz untz untz.
lite ont om folk och alkohol serveringe slutade vid tre.. Tur att vi hade lite eget med oss, men när pilzen var slut tagga vi hem. klockan var väl fyra halv fem!?.
Var en kooslig kväll med god mat, massa kärlek och endel dans till plop mjuziik.

I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0