Jeg er så syyyyk skjönner du

fyfan vilken halsbränna jag fick igår efter jobb inte skönt alls.
Var svårt att sova och så är man helt hängig.
Gick upp klockan sju imorse för att glo på tv, kunde inte ligga kvar i sängen.
Någon vaknar upp sur som bara han kan vara (?) alltid lika kul på morgonen, eller vad sägs?
Han kläcker ur sig att Heb kommer hem, huh? idag :) inte imorgon alltså fick jag gissa ut själv.
Sen smäller han dörren o går o lägger sig igen. VIlken fucking jävla toppen morgon!
Hade hellre vart på jobb och varit sjuk en vara hemma hos någon som önskar att man inte var där.
Men så kom den bruna Micke hem :)
Då blidde de lite bättre "pasta tonfisk killen" is back home.

Var iväg på Pilates imorse, tänkte att det är ju något lugnt och borde gå att träna när man är sjuk.
Sant sant, det var nästa för lugnt tycker jag :b

Sen har jag bara degat i sängen, Micke gick till affären o köpte tonfisk till sig och kinder ägg till mig (bra meducin). Min dag känns nästan helt bortkastad.. Men det är väl soft de med antar jag.

Oops nu ringer Lisa, ska ner på Mona Lisa och dricka Pepsi. Har ju lovat Sondre att gå förbi scotsman med hans Tips idag, fan gjorde jag det för!?
Hade helst legat hemma och bara låtit dagen gå.. film o vänner ;)

Jaja dags att gå.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0