Oslo...

..Dit solen inte räcker till..
Vi hade sol i förrgår alltså strålande het sol! Men klockan fem började jag jobba, så fick inte njuta fullt ut .. grr
Igår jo solen sken men molnen var lite ivägen ibland, men det funkade.
Idag.... Vafan jävla gråa Oslo medans jag ser att ni där hemma fortfarande har sol och 11 grader. Vi har grått och 3 grader. Hoppas verkligen att solen hittar hit för det är fan ingen storstad med miljarder bilar som skitar ner luften så solen inte kan nå ner.. Kan inte vara så. När får vi vår?

Igår var det en hänga på staden dag :)
Var först och gymmade lite, gick på bandet och byggde muskler! haha yea right. Jag ska bli en biff störst i världen.
Sen mötte jag Elin, Lisa och Hanna på Hard Rock, fikade öl och kakao. Gött !
Solen stekte och man kunde sitta i t shirt när solen nådde fram.
Efter det knata vi omkring i några butiker, Sandra höll hårt i lommen.. Bra !

Sen förbi scotsman jag hämtade min tips från rikstoto, yiey 500 rikare! Jag o Martha var ett bra team där uppe :)
Vips så kryllar det av scotsman folk.. Jag blev kvar en timma kanske, ville ju vara med på Majjas premiär dag på uteserveringen! Vet också vem jag ska jobba med fast det inte är förens 1 Maj hon börjar, blir en annan Majja.
Så jag får gå påsken ensammen men det känns egentligen bra, det finns liksom bara 10 bord och jag har gärna dom för mig själv. enklast så och tiden går snabbare med mycket att göra plus att tipsen only går till mig och baren! hih jag ska bli rik över de röda dagarna tyckte mig höra att det var 100 procentigt och jag jobbar alla de dagarna! woopi
Från och med 1 Maj ska vår uteservering bli stor och då är det gött att vara två!

Efter häng på scotten så gick jag och Sonia till MENY och handlade pannkaks ingredienser och annat nödvändigt sen var jag hemma lagom tills min man klev in efter en hård arbets dag :) Redo med pancakes!

Nu ska jag göra mig redo för StepStyrka haha jag är en Step tönt!

Enyoj solen där hemma o vet ni!! Medans jag skrev här så ljusna det till på ballen, kanske min röst blev hörd?

Kommentarer
Postat av: Milton

Hej! Okej, fan va nice. Får man komma nångång och hälsa på? Älskar Varg Veum filmerna :) Haha!



Japp, jag bor utanför Jkpg, i Nässjö.. och pendlar... :) Kram!

2009-04-03 @ 15:51:21
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0