så det blev en pilz igen.

Skulle bara ner på stan för att lämna tips o ta mig en Pepsi.
Vi blev bjudna på vin utav Mona Lisa som haft vinprovning kvällen innan och då blev det ju så att vi skippade pepsi och tog öl istället.. som så lätt hänt blev en öl flera och timmarna rusar iväg när man har kul.
Jag, Lisa, Monika och Elin (som inte vet om det än) ska ordna med Kräft skiva här i augusti.
Monika trodde att det var som en "hyllning" av cancer sjuka eftersom cancer här heter kreft. Hemskt ord va?
Men nej en sån skiva menade inte vi ;)
Ska bli as kul o vi ska ha likadana kjoler!!

Ingenting är muntert här hemma.. Vet inte vad jag ska göra??
Det är kjedeligt att jag inget kan tyckas göra.
Vad hände med happy days? jeg liker att le jeg


Nu ska Sandra o Lisa jobba långa natten med David i baren.
Om vi ska Att vi ska Som vi ska

woooop wooop jag är fortsatt väldigt förkyld med en on hals kanske det är djävulens?

Kommentarer
Postat av: Sara

De ordnar sig ska du se =) alla har vi ups and downs... tyvääärr.. men men =) saknar dig kompis

2009-04-29 @ 15:20:23
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0