Sol, balle stek och en jävla massa pils

Sånt som sker när solen tittar förbi... 


Vår städat. Familjen kylskåp blir gärna med på bild!

 
Nu kan man också chilla på vårat underbara "Fellesterass" där det passar alldeles utmärkt med en kall tuborg!
Eller ja LAGOM kall ;)


Man vet aldrig vad som ligger i soffan när man kommer hem 04.40 på morgonen fra jobb.
Kanske hjärtat med sin käre vän från KD? så kosligt de har de.

 
Man kan gå i parken en fin varm soldag..

 
..och ta sig nån pils jaaa.. Glöm inte de!


"Trollkarls huset" Där mitt hjärta och Micke bodde tidigare. Må ju vara Oslo's finast målade byggnad?
Scorpios en flumm affär ligger akkurat där med. Man blir glad !

 
En fredag kan man gå o dricka billig öl på Corner.. Grabbarna kanske fått i sig en för mycke??



Första bilden har vi Kingen, Martha, En Elin och en Lurk. Bild nummer två Goa David o Lena! Nummer tre bjuder Mange och Hanna på en liten dans. Fjärde bilden poserar krappen stolt! Femte.. vad finns det att säga, kul fest!! ;)


höhö nä festen var inte slut där. Det var en fin avskedsfest för Hanna som kilar till Barca strax, buu!
Vi hade frågesport så vi alla skulle få lära känna Hanna lite bättre ;) hon fick massa fina presenter och bjöd på goda välkomst drinkar :) Det blev en sen och väldigt onykter kväll, i kinda needed that efter en tuff vecka här hemma.


Igår storstädade jag ut veckan o allt smuts, väl behövligt och nu ser det mer än toppen ut!
Annars har man tränat o chillat i solen..
Just jaa

Once in a life time!!
Något alldeles unikt hände igår.
Efter jag har tränat, bastat och just klivit in i duschen slår ett jävla tjut igång, huh brand alarm tänkte jag.
Men nee inte nu jag duschar ju, det kan bara inte hända.
Vips kommer en PT in och ber mig kliva ur duschen för larmet går..
Waa?? nej fan inte nu säger jag och får raskt ta på mig mina kläder som hamna på sniskan o jag evt inte hur och ut kommer jag droppandes till kanske 25 andra personer som redan hunnit ut, de skrattar åt mig!!!
Fatta att brandlarmet gick då det apsolut inte får göra det!! så himla pinsamt :p

Nu ska jag läman min stekheta balle för att gå på YOGA sen få en kroppsanalys..
Blev visst lite brådis
Ha deeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0