Guld o påsk snurr


Så här skulle jag se ut om jag var utan päls på huvet ;) Det kommer ikke att ske.
Jag har tonat håret.. hotta till det lite, syns typ inte men det blev som jag ville.. Toning sliter inte på hår va? :p

Sett på Hockey också, SM GUUUULD!
Min man är så glad :)


Vilken supporter !


Efter Guldet i onsdags haha hur gick det Jönköping?? Ingen guldfest där ikke..*å så kul att vara jävlig* Såå iaf drog jag för att se slutet av fotbollen med tjejerna på scotsman.. Det slutade inte lika bra i fotbollen men ölen smaka bra och Sandra o Lisa ville vidare.
Det blev en kul kväll och sen såklart ;) Majja sällskapa mig hem efter att hon stängt på Scotten.
Jag tvärdäcka sov hur gott som helst och vaknar upp till sunshine !!
Det är toppen.. Påsk e bra! Även om jag jobbar hela påsken så har jag ju en kalas lön nu, det är de här som får mig att inte vilja flytta hem. Jobba röda dagar hemma och du får ca 14-20 kr mer i timmen (vad gör 14 kr?) medans vi har dubbel lön här plus natt tillägg o.s.v.. Varför kan inte bara sverige ta efter?? När jag blir Kung ska jag höja svenskars lön! Vote for me!!
=) Tråkiga med norge över påsken är att allting är stängt...allt förutom krogarna och 7eleven. Men det kanske är detsamma hemma?

Nu ska jag dra mig en dusch så jag kvicknar till, slitsamt med nattjobb.
God Påske där hjemme !
Saknar er

Kommentarer
Postat av: camilla

man kanske ska flytta till norge och tjäna stor kosing.. :)

2009-04-12 @ 17:14:14
URL: http://lillisbloggbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0