Buster

auwh.. Igår sa jag till Mario efter vi jobbat att jag kunde ha hans hund imorgon (idag) eftersom han ska jobba sent och länge.. Ja hela stan är full av scottar!! halv fem kom jag förbi för att hämta lilla valpen och då är uteserveringen smockfull av scottar (MÄN I KILT) de skjuter en boll upp i luften fram och tillbaka liksom festival boll. Det är ett jävla liv och hela stan är full. De kom många igår men det kom desto fler idag 3600 scottar tycktes jag mig höra skulle komma. KILT ÖVERALLT än en gång ;) Nicole fick bevisat igår att dom faktist inte har något under kilten den dinglar helt fritt.
-and she liked what she saw. haha
Nog snackat om dom nu då.. Halv fem kom Mario med Buster som är en Teuveren (schäfer liknande vovve) den är väl kanske 3 månader super söt och så jävla mysig. Det tog oss över en timma att gå hem han blir så lätt trött och så är han nyfiken på ALLTING allt ska luktas på helst också smakas och alla människor sen som vill prata och klappa!? Vill man skaffa sig nya vänner ska man skaffa hund, det är socialt.
Väl här hemma rullade jag ihop mattan, tror inte att den lilla är rumsren än. Sen åt han lite mat och drack, busade en del och nu har han tryckt huvudet mellan en kudde och soffa för att sova. Åh han är så söt!!
Hoppas det kommer gå bra för jag är gärna mer hundvakt ^^
Saknar min Lufs så mycket så det är bara kul med ett djur här i Oslo.

Voff Voff ska ta lite bilder sen och visa för er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0