bye bye asshole

Jahopp nu har jag faktist stått i baren då och som jag tänkt att det skulle vara så var det ganska lugnt igår var några gånger det var lite kö men jag tyckte jag gjorde bra ifrån mig hamnade inge minus och brekkade bara två öl. haha det måste tyda på en lyckad första gång?  :p kan helt klart tänka mig stå där igen även om jag inte gillar att alla står och ska ha o ha sen mojitos som tar sån jävla tid att laga.
Nektade några fulla gubbar i baren och faktist så skulle man önska att man hade en sån där walkie talkie så jag kan kalla på en vakt när gubbar vägrar att gå, varför har inte vi en sån?
En gubbe fick dras ut från min bar, jag tänkte först servera honom två öl men när jag skulle räcka över dom till honom så nej! just när jag skulle ställa ner dom ångrade jag mig och sa att han inte får någon mer servering. Men han gick inte förens vakten tryckte ut gubbfan o då vägrar gubben följa med. ganska stort tecken på att man är för full och inte kan vara kvar på ett uteställe, adios asshole!

Ikväll blir det nog lite mer att göra är endå lördag och faktist sol!! Måste se till att äta idag innan jobb för jag får fan inte tid till mat o då får jag huvudont och gnällig mage.

Nu tillbaka till ballen o lyssna på musik med killarna som redan kläckt i sig öl. sweet jag som också skulle haft fri idag o då skulle Sara och Anders vara här..

Ha dee


Kommentarer
Postat av: sara

vi kommer en annan gång =)

2009-08-25 @ 08:48:24
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0