CSI OSLO

Tyckte det var dags att ta reda på den riktiga orskaen till min cykels hemska död så jag ringde in CSI OSLO för att få ett svar. Efter många förhör och undersökningar blev jag mycket chockad av att höra vem mördaren var. Följ med här...

Under förhöret frågade jag mig själv en massa frågor som När såg du senaste cykeln i liv? Hur han mådde då? Vad vi gjorde och till slut hur jag fann honom död..

Senaste gången jag hade honom vid liv var en dag vi cyklade hem från jobbet tillsamans. Det var dagen därpå då jag skulle ta honom ut ur stallet som jag märkte att något var galet, han var lite seg liksom.. Det var då jag såg det hemskaste, någon hade mördat min cykel. Punkterat honom, han hade ingen luft kvar!

CSI har haft cykeln inne på Obduktion för att finna en förklaring för dödsorsak.

  
 

(att tillägga: Under obduktionen gick glasbiten sönder i däcken några gången så det är att lägga på 1-2 mm)

CSI OSLO har gjort det, de har hittat orsaken och den skyldige!

Cykelns lunga har blivit punkterad av en genomskinlig glasbit ca 5mm lång.
Mördaren är Sandra Sandström som helt oförsiktigt cyklat på denna 5mm långa glasbit.
Domen vaggade mellan svält och att gå på jobb vi valde jobb för det är på vägen till och från jobb som hon kommer inse allra mest hur hon saknar sin cykel som hon själv drept.

Over and out !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja som du märkte va de inte jag som skrev de inlägget ;) det va Henric. Ja men det va jätte kul där ;) vore kul att komma och göra oslo med dig :) men ring om du kommer hem så ses vi då!! Pusss

2009-08-18 @ 19:36:34
Postat av: Tina

Bra dere fant morderen da :P Du får slutte med sånt Sandra :P Være snillere med sykkelen neste gang :D

2009-08-18 @ 20:06:57
Postat av: Sandra

Jaa fan de här går ju inte.. må sluta upp med såna dumheter!! smisk på fingrarna

2009-08-19 @ 12:02:49
URL: http://sunniie.blogg.se/
Postat av: Li

om du läser fler inlägg blir det bättre! :)

2009-08-19 @ 12:09:03
URL: http://liekeflo.blogg.se/
Postat av: Li

hon va ingen bluff. de har verkligen hänt!! :) helt sjukt!

2009-08-19 @ 13:12:08
URL: http://liekeflo.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är ju knäpp... :P Miss you!

2009-08-20 @ 08:30:50
URL: http://emmasofiab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0