Det drar ihop sig..

Jag börjar närma mig min sista dag som 21!
Eftersom ingen tycks kunna komma hit har jag tankar på att åka hem men då vill jag veta att mina goa vänner har iaf en dag tid med mig annars känns det liksom inte lönt att åka till Eskilstuna av alla ställen..
Then i rather go to some exotic place to grow old on. ;)
Husker just att Elin!! du fyller ju år i samma veva, vad är din plan??

Så hur jobbar ni 3-6 september?? Kanske till och med kan ta mig till sverige den 2 september om det går natt tåg eller kanske flyg så man kan spendera en dag i stockholm. Kanske till och med hjärtat kommer med denna gång..
Just tell me how you work girls!

Nu ska jag bli hungrig så jag kan äta innan jag ska jobba i baren ikväll, haha jag har drömt om hur den här kvällen kommer att bli och nej det kan bara inte bli så sjukt som i mina dröm. haha det blir nog mer stress o mindre knas :p

bye !!

Kommentarer
Postat av: Li

jag är ledig den helgen men ja ska på "släktträff" på dagen. Har ingen aning hur länge det håller på men ja hoppas du kommer!! skulle vara grymt kul! ja o sara har pratat om att vi vill gå på ett feting partaj och vad är fetare än att sandra och elin slår ihop!! I Like! :D

2009-08-25 @ 01:22:25
Postat av: Anonym

44-års kalas kanske? men du är ju omöjlig att få tag på, hör av dig!

2009-08-25 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0