First class ticket

To etown. ;)
Kommer på tok för tidigt på torsdags morgon till och med före Sara har vaknat. O det är tidigt de!!
Elin skicka guldkorten.. Festen blir av ^^
44 års kalas för två år sen hade vi 40 års.
Den var då för himla lyckad !!
 
Pentanque gick toppen eller ja så länge vi vann över de andra scotsmans laget är det ju bra att vi sen inte fick de där 15.000 var ju lite synd. Ska sno bilder från Lisa så jag kan dela med mig till er alla ;)

Nu har jag inte tid för det här, måste gå o köpa en rosa slacker åt Lisa för 1900 kr eller fan var det inte mer till och med 2900!? för en mjukis overall. Hon är syk!

Dags att dra hej då ha en fin helg men spara er tills jag kommer.

Kommentarer
Postat av: sara

Va kul att du komemr =)

2009-08-28 @ 18:44:05
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0