Fixat o Donat

Sov til klockan två idag så japp allt är helt omställt nu :p
Vi drog ner på stan för att hämta ut ca 400 bilder på fotoknudsen i oslo city, kostade billigt ^^
Köpte också fotoalbum som jag ska göra lite scrapbook i, tänkte starta med Amsterdam eftersom det känns närmast och enklast.. Thailand är ju en miljard foton!
Vi drog också in på Indiska (min favorit) och handlade gardiner, långa sköna stickade strumpor, scarf, gardinpynt, duk och en ljuslykta. När jag nån gång finner min kamera igen ska ni få se vad jag styrt upp med.
Det är fint som fan och jag önskar på något sätt att jag hade en symaskin så jag kunnat fixa med gardinerna men egentligen så har vi inte plats med en maskin och enda gången jag säkert kommer behöva sy är just när jag ska byta gardiner.. nåväl..Vi var inne på Gamestop också o köpte friidrott spel, faktist väldigt kul ^^
Något för dig Maria! Jag har färgat håret svart också.. Inte på mig då utan på honom, snyggt som fan blev det !!
Jag ska med färga håret men det får bli dagen innan jag drar till tuna och ska få mig ett långt fint hår med hjälp av Maria Hauk o hennes FakeIT. Jaa jag är FAKE! men hur i holera ska mitt hår annars någonsin växa?

Kos dokker ses om en uka i E-town. Och hör här någon som ska kosa sig ordentligt är Tina som åker till brasil imorn!!
HA DET BÄST TINA !!

Kommentarer
Postat av: Li

du skulle sett min blick när ja läste att du färgat håret svart. sen fortsatte ja läsa och blev lättat!haha Roligt att du kommer! :)

2009-08-26 @ 13:34:12
URL: http://liekeflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0