Ka ni driver med?

Kor ni är? a sitte hjemme o har blitt litt syk ja..
a jidder ikke att gö noe heller när huvet mitt ba värker.

Ush o fy.. har verkligen ingen lust på att bli sjuk borde väl egentligen anmäla mig sjuk och ligga hemma och vila men vad ska jag göra hemma!? bara ligga och bli rastlös.. Nej har jag inte heller någon lust med och jag vill ju ha pengar. Kanske att jag mår bättre imorn, brukar ju vara värst just när man just blitt sjuk. Jag har en jävla halsbränna, huvudvärk och en massa snor. Delar ju gärna med mig, ska jag vara sjuk kan du vara sjuk!

Å nei nu har grannarna ställt sig på varsitt tak och skriver -andra sidan är ni klara.......o alla andra ramsor som är lätta på fyllan. damn. Killarna är o ser slagsmålsklubben på Rockefeller, jävligt kul för dom då :b..

have fun party people !!
natti natt däckad i en rabatt


Kommentarer
Postat av: sara

Krya på dej!

2009-08-15 @ 09:09:45
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0