sjukanmäld..

Det är det värsta jag vet att ringa o anmäla sig sjuk och när man väl tagit sig mod till att ringa så får man höra en riktigt missnöjd chef. Som att dom inte tror på en. Ska man vara rädd att anmäla sig sjuk?
Jag sa liksom redan igår att jag var sjuk, febrig, världens jävla halsbränna och massa grönt snor !!
Jag gick på jobb för att starta och tänkte att de bara kunde ringa någon att byta av mig men nej ingen kunde komma så jag fick gå igenom hela passet endå dålig och alldeles seg i huvet.
Jag skulle aldrig ringa in mig o vara sjuk om jag verkligen inte var det och ändå ska man ha ångest för man ringt.
Det är min andra gång jag ringer mig sjuk på 1 år, det tycker jag är bra. Eller?

hm.. ska sova lite till nu det är det enda jag pallar göra och det funkar ju inte på jobb.
Nog tänkt om det blir bara sur... alla kan bli sjuka det är inget jag vill vara!

Hörs sen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0