Vi busade

Igår var jag och Lisa lite busiga på jobb men det får man vara !!! Ja...
Vår bartender fick helt akut hjälpa till på blålys festen eftersom det blev alldeles smockfullt på de andra etasjerna igårkväll. Jag o Lisa hade det rätt lugnt endå men aldrig så lugnt vi hade velat.

David hade sin bursdag och ALLA andra var där ;)
Men de som höll sig vakna till efter vi slutat jobb fick komma till Majja och smaka på Kristoffers Captain morgan och Tomas exklusiva Cola som kostar pengar. Vi höll oss vakna och jaa det var kosligt och full lyckades man också bli.
Kul med lite eluva sådär :) Det är ju inte alltid man är trött efter jobb och kan gå direkt hem och lägga sig.

var hemma vid sju tiden på morgonen och vaknade efter han gått på jobb runt halv ett.. fan jag borde sova längre!?
Ska jobba natt idag med så tänkte glo lite tv nu och sen ta mig ner på stan och leta svarta byxor innan jobb.. Om jag hinner annars har jag en hel dag fri imorn.. Ut o käka någon? SjUKT sugen på thai..

Hjärtat lagade faktist Thai här för nån dag sen och den var helt klart godkänd, mmm!!
Det blev ris, kokosmelk, wok grönsaker och KYLLING !! De smakade först lite pina colada men jag kanske är drinkskadad??

See you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0