Luxury !

Efter o livet pa koh hai och koh kradan som var en annu mindre o och med crystal clear water!!
Vad gjordes pa oarna da, jo vi stekte pa dagarna, snorkla och lekte i havet.
Kvallarna at vi mat och drack... O livet gar val mest ut pa sola, chilla och vila. I loove it och hoppas verkligen att vi hinner med mera o liv.. Helts lang kawi i Malaysia.

Efter vi lamnat Kradan var vi tillbaka igen pa Lanta dar vi bodde i en ratt smutsig bunge alldeles nara Bajen (svenskt stalle saklart med god mat och mini golf !) Tva natter spenderade vi dar.
Sjalv ghillar jag nog inte Lanta sa mycket, jobbiga thaiare, pa tok for manga svenskar, as skitigt och luktar bajs!
Stranden var javligt mysig som vi lag pa och en dag kom det till och med en snubbe som bada sina hastar dar, haha.
Lanta ar inget place for mig.. Bara ett stalle man stoppar pa for att kunna ta en farja, bat eller vad som helst vidare :)
Det duger det till..

Vi drog med buss fran Koh Lanta till Krabi (fastland) bussen var en trang 12 sits burk som pressade in nagra personer for mycket. Resan gick enda ratt snabbt och vi hamnade i city.. Drog en chicken pa KFC sen akte vi till Ao nang beach med en lokal buss, javligt mysig faktist. Massa sota skolbarn i uniformer som akte den lilla bussen. Kosta oss endast 100 baht och en taxi hade antagligen tagit 5-600 baht for den turen.. Hittat!

nar vi kom fram hit var vi lite trotta och griniga efter allt resande och bladdrade igenom en massa hotell alternativ, vi ville bo billigt eftersom vi egentligen bara mellan landar har men sa sag vi ett rum med Feta badkaret!! Fetaste sangen, ballen och poolen.. Vi kunde inte motsta det, vi vill relaxa i lyx !
Nar vi checkat in drog vi till ett mini mart for att kopa gottis och alkohol sen satt vi i badkaret i sakert 2-3 timmar lovely!
Sen blev det utgang, drog pa chang bar ett dirty place med gratis biljard och thai toa (en halv toa stol utan sits knappt 3dm ovanfor golvet) jag kissade inte pa den toan.. ohn baah!
Vi spelade biljard med tva engelsman, son och far as coola.. sjalvklart vann vi i billen ;) mm right.
Hux flux ser jag ett valbekant face, fast han sag enda inte likadan ut... Kalle fran Ice satt i baren dar och tittade igenkannade pa mig. haha fett coolt alltsa, jag joinade dom pa en ol alltid kul att traffa bekanta faces!

Etuna bor jag traffat so far, 1.nico, 2 Lidija, 3 Frallan 4 Kalle... Moore to come antar jag :)

Efter ett antal chang traskade vi hemmat, gick forbi poolen... Jag fick en ide! Vi ska sjalvklart bada.....
Sagt o gjort, av med kladerna och plums! helt underbart skont..

Idag drog jag upp Henrik till frukosten och sen har vi degat vid poolen hela dagen, alskar poolen! med bar saklart ;)
Nu ska vi dra och lamna in tvatt, ta nan ol och boka var nasta resa som gar till koppan.
Dar ska vi mota upp resten av galningarna, nu blire party!

Ses nasta gang :) hoppas ni har det gott..
Mer bilder finns pa www.resedagboken.com Cortez!

puss!

Kommentarer
Postat av: sara

kul o läsa om hur du har det, tänkte faktiskt blogga jag med så du får lite update :)

2009-02-01 @ 21:39:16
Postat av: Go

Ni tycks ha det riktigt bra där.ha det bra kram ,Go

2009-02-12 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0