nytt år och lång lediiig

oyea 3 månader semester ;) Eller arbetslös... whatever helt underbart är det i vart fall..
Inge jobb att tänka på, bara vad man ska packa inför resan som är så nära som bara fyra dagar!!

Nyår här i oslo blev på Scotsman då, klart ;)
Jag och Madde röjjde runt i baren det var väldigt still fram till 00.30 då rusade det in folk och vi fick en del att göra.
Vid tolvslaget kom min kära och Heb in till mitt jobb... Jag fick min nyårs puss ! :D
Hur bra är inte han?

Efter jobb var det endel att rydda av men vi var nog klara till 4 tiden då jag swidda om till klänning och for iväg på fest..
Säkert nödvändigt att klä upp sig, nää men det är nyår!
Blev någe rejvliknande i gammel byn med mina sambosar sen vidare till pierre och dom? (husker ikke namn).
Det var chill.. inte ens Hebas var full.

Idag ska jag städa, packa, gå till scotsman och lämna det som ska lämnas, hem och fixa mig, säkert packa mera och sen ikväll dricka öl på sör :)

gott nytt !!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä men hallå där ! hur står det till med dig nu för tiden då?//Jenny

2009-01-05 @ 22:35:06
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0