Cykeltur på tre

Igår blev det öl och kaffe baileys.. mm så gött!!
Startade med Sonia på Dottra till hage på Grönland det som skulle vara en baileys blev snart till flera öl och vi blev snabbt runda under fötterna. Det var göy !!
Snabb stopp hemma hos Sonia innan vi skulle vidare åt varsitt håll hon skulle möta upp en vän och jag skulle möta upp fuck life Lisa som har startat sin Fuck life helg.
Vi drog till Nícole (äsh minns fan inte hur jag ska stava) och sen tänkte vi ta oss till andra delen av stan och givetvis tar vi cykeln alla tre på en. Mia skjussar leker cykel taxi, Lisa på sadeln och jag längst bak. Det var vingligt men vi tog oss fram utan att ramla en enda gång !! Flink tjej hon den dära Mia ;) Sista ölen blev inte dit vi tänkt att gå eftersom vi är för små!! jävla 22 års regler... Vi drog oss till Devills tills stänging @ 3 a clock. Mia skjussade till grönland och jag tog den röda faran resten av vägen hem.. i loooove the cykel! speciellt nu när André från romania har pumpat den, för andra gången ;)

När jag kommer hem får jag för mig att kolla hur det ser ut på taket vårat och hittar då en katt!! Åh så söt jag fick en kompis. Jag undrar vem som har katten där uppe? Hoppas det är dom som bor där som äger den då är det väl okej men annars tycker jag synd om den. Jag matade den med Mickes tonfisk i alla fall och kissen den trivdes.

Nu har jag just kommit hem från en promenix o solskenet och affären ska strax tagga ner till gymmet och pressa lite, oyea där lät jag stark va? Sen vill jag få med min kära på Yaya's o spise lite go mat o dricka chang.

Hola !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt med en massa bilder :D nice pixs!



2009-07-27 @ 12:58:53
URL: http://lillisbloggbok.blogg.se/
Postat av: Sandra

Thank u !!

2009-07-28 @ 13:08:43
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0