De går inte alltid som planerat..

27 år gammal blev han i förrgår och jag stressade sönder mig för att fixa en present åt honom.
Jag vaknade upp runt tolvtiden måndags morgon och är sjuk! PANIK jag har inte tid att vara sjuk nu när Sara och Li kommer.. Men jag tar mig iväg till IKEA för att köpa ett Bonsai träd och pall åt honom.
Fyfan vad det är otympligt att ta med sig träd på buss !  Jag har liksom rivmärken i pannan..
Jag och trädet hade ett helt helvete för att hinna hem före han men det gick..
Medans han var uppe till SIBA affären för att byta en stereo skulle jag bädda sängen, städa rent, diska, pynta trädet och tända ljus och förbereda inför hans bursdags present som innebar Bonsai, massage och middag på Steakers.
Men timmarna gick och han kom aldrig hem från SIBA som sagt var..
Jag ringer o ringer och får tillslut tag på honom och då sitter han och dricker på puben här nedanför..
Han och Pontus tittar förbi mig och jag känner hur jag helt misslyckats med presenten han skulle fått, jävligt trist då!
Men ibland går det bara inte som planerat.
Hoper han trivs med sin nya växt. jag tycker den är S U P E R

Blev en god middag på Yayas med Ponuts och Maja ivaf. Yayas är också super, kanske Sara och Li vill testa på det?
Thai mat al'a thai style ;)

Idag känner jag mig lite bättre än igår och ska lägga mig tidigt i säng o glo film tills jag somnar, mycket sömn är viktigt så jag blir frisk! För i helgen ska vi fira Elin och på lördag har Micke Plop partaj ^^
Så vi ska ha det såååå göööy, i'm longing so mYch.

TRE har också gett mig en ny mobil, woHOo så bra och glad jag är. Om Mamma hinner få tag på Sara så hinner jag få den till på fredag, finally! Så ber jag nu bara om Solsken... kom igeeeen dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0