IKEA

Har jag Elin och Lisa varit på idag, jag fick springa hela vägen från Oslo city till bussen som gick akkurat när jag var framme.. puuh det var hett att springa och att man är smått sjuk gör det inte lättare heller.
I alla fall så hann jag med bussen och vi startade med lunch, gissa vad??
Köttbullar !!!
Sjukt så mätt man blir och då tog vi en liten portion, hur stor är då en stor? Vem orkar en stor portion!?
Vi valde att ha en kundvagn, tänkte att vi inte skulle köpa så mycket..
EN Kundvagn på tre tjejer är helt klart för lite och vagnen svämmade över av kuddar, täppen, örngott och massa strunt.
Vi fant oss en till vagn. Tiden går alltid så snabbt på ikea och man minns knappt vad man plockat när man väl är framme i kassan och ska betala. Det är kul !!
Och inspiration och motivation är vad man får för varje gång man kommer hem med nytt så sätter man igång med städning för att allt ska se rent och snyggt ut.. Hur kul är det att lägga en ny fin matta på ett smutsigt golv?

Efter Ikea drog vi en öl på första pub, Expressen! haha cleant place de där men god öl hade dom.
Hemma drog jag igång med storstädning sen, vill ha de pent när flickorna kommer!
"sydde" gardiner och resna garderobfan... Helvete blir lika deppig varje gång, jag HATAR min garderob..

Jag o han tog en tur till SIBA och jag vet nu precis vilken mini pc jag vill ha. En Asus Eee ?000HE en vit och rosa såklart.

Japp nu är det ikke många timmar kvar tills dom kommer ^^
Jag tänkte nog borsta tänderna nu och sova så jag kommer upp tidlig imorn för en dammsugning och tvätthägning hägning hängning äsch what a fuck..... potato potata

Natti natt O Grattis till Elin som fyller år idag! Wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0