Jag har en plan!!

Jag ska dra till MEXICO o plugga SPANSKA!!
Yes yes yes... fast först har jag ju denna thailand resa att se fram emot men liksom nästa år tänkte jag dra men måste jobba ihop en massa slantar så jag slipper ta något dumt lån och förlora pengar på.
Har läst endel om språkresor och vafan varför inte göra det ordentligt, 12 veckor i soliga mexico nära nog att dra på caribbean kryssning och kanske om det passar sig in hälsa på familjen Florida!!
Åh jag vill vill vill... Spanska är ett stort växande språk och jag känner att det är det jag vill lära mig.

Försökte få mig några kurser i skolan men eftersom vi flyttat väldigt ofta och jag bytit skola så har aldrig spanska lektionerna passat in eller funnits dit jag hamnat och det var det endaste språket jag ville ha..
Nu får jag bestämma själv och tänkte först på barcelona men suget på Mexico blev visst större, så ska jag lära mig svänga på höfterna i Salsa dans.

Någon som har lust att haka på min storlsagna plan??
Hjärtat sa en gång förut att han hade lust så hoppas väl det annars så tänkte jag på dig Li? Du är inte rädd för att lämna Etuna ju ;) Det är ännu långt kvar men vafan en plan är en plan!


Nu ska jag fortsätta med kladdkake baket och spaghetti o köttfärs såsen, oo what a hemma wifie!
Tro mig jag luktar kaka och har mjöl lite varstans samt kakao och nu lite spaghetti fräs..
Han har varit på jobb från sex imorse till fortfarande, åååh jag dör av tristess.
Borde gått till jobbet och hämtat spriten jag köpt men får se om jag pallar det sen.. Eller om jag ska be Majja att gömma den tills imorn när vi jobbar. Jaa jag ska jobba med Majja ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0