massa konsterter

Igår var det röj på staden när Madonna, Metallica och Gaga hade konsert tro mig det var folk överallt!!
Madonna konserten var ute i ösregn, verkligen pissade ner hela dagen/kvällen/natten igår men endå var det så mycket folk.. Det var kul då¨humöret var på topp på de flesta gästerna även om det var en massa fylla.
Idag är det sol och det kommer säkert vara en jävla massa från början till start, well det går väl an :)
Jobbar med de bästa  wooop wooop!!

Igår var jag inte hemma förens efter fem på morgonen, jag sov till nästan två !!
Sen har jag suttit på ballen med Cissi o Micke, vi har SOL typ!!
Men nu är det snart dags att fixa sig igen.. jobb jobb och mera jobb.
Helt okej faktist har tagit på mig en del extra pass också för att tjäna lite mera :)

Trevlig helg dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0