Thailand del 2

On our way to Phi Phi island

Relaxing and partying, helt ärligt gillade jag inte Phi Phi någe vidare men Amigos hade fin frukost!!
Så fick jag se Thai boxning som det är ett jävla tjat om på varje ö.. -Thai båxing tånight *skrikig melodi*


En rundtur på "The beach" Maya beach, bamboo island och Monkey beach avslutades sen med en solnedgång.

Bye Bye Phi phi island let's go to Lanta


En av mina mindre favorit öar, Koh Lanta.. Men vi bodde på ett sånt mysigt ställe där du verkligen fick känna dig som hemma och bara se hur mysigt det var... Då tidvattnet kommit upp sig ;)


Vi stannade bara till på Lanta över en natt för nu ska vi långt långt ut mot södern på små öar där det inte finns något alls att göra förutom dricka, äta och slappa.. Det var helt jävla underbart och jag har aldrig i hela mitt liv varit så brun som då :p Det är så slappt att killen däckade mitt i maten.... sött huh?



På vägen ifrån Koh Ngai (Ko Hai) och Koh kradan "crystal clear water" Fick vi hoppa av vid emaralde cave som ligger vid koh mokk. Det var helt becksvart är du simma in där under men fan så fint när du var framme. Haha se på alla japaner, jag var bara tvungen att fota dom och alla ler o vinkar!!

Tillbaka en natt till på Lanta, se hur hästen badar !!



Här på kartan kan man se vart vi reste från Phuket (till vänster) till Phi phi (loten ö i mitten) vidare till Koh Lanta och ner mot små öarna till höger. En dags tur in till Trang (fastland) tog vi också för att hämta ut lite pengar, det är liksom inte mordernt ute på öarna. I Trang mötte vi pa en svensk gubbe säkert full hela dagarna han bjöd på öl och skjuss till bankomaten, han hade flyttat från sverige han. Efter våra dagar på öarna drog vi till KRABI, Ao nang som också ses på kartan. Japp det var del 2, more to come min nästa tråkiga dag haha.

Nästa år ska vi köra alla mså öar ända ner till malaysia Langkawi ^^ jag längtar som fan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0