Ett försök att muntras upp

Fy o blä för den här dagen den har inte varit någe skoj alls och jag har stängt in mig på rummet och bara sett film och vänner.. Hela fucking dagen har gått åt spillo och jag skulle dricka öl idag och fixa med viktiga saker men känner inte för att göra något eller jo jag känner för att köpa en stor bytte med is och hälla lite baileys som sås. Jaa Belgisk choklad is får det bli.
Annars har jag funderat lite över min födelsedag och vad jag vill med den.


ÖNSKELISTAN
Att kussefin o tjejerna kommer v.36 ^^ (3-6 september)
Mamma o Per kommer v.38 !!
Tårta med jordgubbar och vaniljsmörj, mmm
Xider/breezer
Alkohol i huvudtaget
Samsung ultra touch  S8300 mobil.
Mini Pc
Varmt färgade sängkläder
Jaa Marabou apelsin eller mint också ♥ o så gott o de bästa är att det går ner i brevlådan ;) (!!)

Det var vad jag kom på nu och vips blev jag på bättre humör och ska trippa ner till Rimi för o köpa glass i stora lass.
Nåväl alla har vi bad days

En film jag har att rekommendera är It's all gone Pete Tong som handlar om en stor Dj på Ibiza som helt plötsligt blir döv och hela hans liv går i stöpet. Han var lite av ett svin i början av filmen och det är mycket droger och sprit. Efter att han blivit döv och låst in sig med en massvis av droger en månad och försökt ta sitt liv  men ångrat sig i sista stund och bestämmer sig istället för att lära sig läsa läppar och fortsätta sitt liv men att ändra sin livstil lite vad gällande droger.
Ni borde se den, jag har en stor lust att dra till Ibiza efter den här filmen.. Club livet lär ju vara total där borta ^^
Jag har fått höra att det är dyrt där men då bor jag ju också i ett av de dyraste länderna här i världen och jag vet ju att Spanien är billigare än Norge så det borde gå an :)

have a look..  I'ts all gone Pete Tong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0