35 års kalas på scotten

Hade en mindre bra dag på jobbet igår gästerna var typ bönder och tipsade väldigt "thöligt" jag hade liksom ingen lust att jobba. När inte ens amerikaner tipsar är det fel!! Dom är annars bäst och man är alltid typ garanterad 10%.
Men med bästaste Sondre i baren så går det faktist lite bättre, har man dåliga gäster så har jag i alla fall bästa arbetskamraterna man kan få tröst hos, gnälla av sig hos, snacka skit med och få en bamse klem!
Scotten fyllde även 35 år igår 4 Juli!!
Gratulerer med dagen Scotsman. höhö
Det firades för scottens stammisar och oss arbetare (som inte var på jobb) med pils för 22 spänn!!
Så gott som gratis.. Men vi som jobbade fick faktist också öl fast helt gratis efter jobb.
Goda Carlsberg sent in på morgonen eller kanske tidigt på morgonen!?
Hur mys som helst och hela jobbiga kvällen med gäster kändes bortblåst. Mera nachspeil för oss !

Annars längtar jag som bara den tills Li och Saaran kommer ^^
Jag ska köpa luftsäng åt dom så dom kan sova gott här.
SOLEN MÅ KOMMA TILLBAKA DÅÅÅÅ

Jag och Hjeeertat ska på festival också den 23 Juli till 26 !!
BEATPATROL heter den och är i Österike S:t Pölten. Yippi kay yey
Tälta steka i solen till sköön musik, bada och dricka massa öl ^^
Några av dom som spelar är

Paul van dyk (saara!!)
ESP
12000 mics
Infected mushroom
Space tribe
Azax syndrom
Space Buddha
Gissa om han är nöjd med Line up:en, många av hans favoriter ska spela efter varann så minst 6 timmar av bara favoriterna.. untz untz untz

Nu ska jag fixa mig för ännu en natt på jobb hoppas det blir chill.. Vill bara softa och äta gott haha

2 morrow is he's birthday  ♥

see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0