Första delen av Thailand

Så länge som jag tänkt lägga upp bilder från våran ö turne i thailand men inte haft ork/lust... Längtan tillbaka har liksom varit för stor men nu lagom tills vi planerar in vår nästa trip känner jag att jag har lust att visa er mitt thailand. Sen så tog solen slut på balkongen och killarna sover... nej jag har inget att göra !

Vi flyger via Beijing till Bangkok. Vi dricker kinesisk red bull, pepsi och öl (De smakade egentligen skit )

1. Min första TukTuk tur (min pojkvän hittar bättre än tuktuk chaufören i Bangkok, de är skills!)
2. Massa julbelysning ÖVERALLT vid shoppingcentrumen Pratunam och MBK, vi var där och bowlade och gick på lyx bio i de största och skönaste fåtöljerna någonsin plus att vi hade en egen servetris!!

Khao san road, Bangkok.. Helt sjukt ställe med en jävla massa fylla, horor, kackerlackor och råttor.
Det är fart på stället.. Vi mötte upp min Homie Nico och hans irlänske vän och ibiza bruden.


Vi drar och kikar på tempel efter lite dagen efter käk på KFC. Titta så jävla detaljerikt allting är, vem orkar?!

I Lumpini park, Bangkok. Träffade vi en ny liten vän herr varan.
Riktigt stor cool park med djur och dansande thai folk, typ aerobic för 200 pers.

Ner mot södern, första stop Kata beach, phuket!
Vi bodde på ett fancy fancy hotell som hette Orkidee med Elvis! Efter min första kväll där blir jag magsjuk och ligger o spyr o skiter hela kvällen från båda håll samtidigt i över ett dygn! Aldrig i hela mitt liv har jag mått så illa så länge och sen inte kunna äta på nästa tre dagar.. Cornetto blåbär rädda älsklingen mitt liv med.



Phuket.
Vi bodde på ett hotell med pool på taket, rätt slitet hotell men med poolen funkar det helt klartt. Vid poolen mötte vi på två sköna lirare från Skåne, vi hade shoot race på "viking bar" i Phuket. Vi körde ner shootometern 2 gånger på raken.
Jaa jag kan ha bränt mig på ryggen!


Vi drog iväg på fyrhjuling i tuff terräng gick på "hemma zoo" och fick rida elefant.. Jävligt tufft !
Shampoo hette vår elefant.


Efter en hel dag av aktivitet droc vi och fick massage i snyggaste froggy tofflorna!
..


Moore to come

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

ÅHHHH ! Nu längtar man ju inte liiite tillbaka till thailand :)

2009-07-15 @ 21:19:28
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: sandr

2009-07-18 @ 16:00:43
Postat av: Göbben din

Nu kör vi en lång härlig semester älskling :) <3 You, hun!!

2009-07-18 @ 16:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0