Värmen

å så flott det är med varmt väder 30+ dag efter dag, jag känner att vi snart kan plantera palmer vid vägkanterna och bara slappa på playan där det blivit sandstränder med paraply drinkar! Tänk om tänk om....

Känner att man inte har så mycket tid att sitta här längre, gillar ju att leka ute nu i solet!
Men denna helg är det jobb som gäller och då är jag rätt då trött på dagarna innan jag börjar man sover rätt länge och efter jobb när man kommer hem är det svårt att ens somna.
Lucky me hade Elin som sällskap hem igår också hon har flyttat över till den fina delen av byn ;)
-Det känns som man är utomlands varje dag man kliver ur sängen och ser ut...
Helt sant faktist, Grunelökka och Grönland har massa mysiga byggnader, cafeer/pubar överallt, utlänningar och såklart en massa sköna ungdomar everywhere! Sen är det nära till allt..

Som i onsdags så skulle jag till bolaget kom jag på halv sex och det stänger sex här då.. Först cyklar jag till Grunelökkas bolag för att få se att de de stänger klockan fem på+ mån-ons.. FITTA. Jag cyklar snabbt till grönlands bolag men där har dom varken tequila rose eller sours red berries som jag ville ha. fan då men tio minuter kvar till Oslo City stänger om jag cyklar snabbt borde jag hinna.. trampar på som fan och japp jag hinner men inte fan hade dom det jag ville ha där heller, prutt sämst utbud. Men förstå att jag hann till tre olika bolag på en halvtimma! Det är inte så stort här men det mesta finns runt hörnet liksom..

Dagens bästa händelse: SARA SKA KOMMA HIT !!!! YIPPI min kompis kommer en gång till =)
Dagens sämsta: Min vovve har cancer :'( Men jag tror att han kommer klara sig många år till, det måste han göra ingen cancer kan vara så elak att ta den vovvens liv.

Nu är det dags att börja fixa sig för jobb, tänkte hinna äta lite innan... Men fan de e så varmt, har mer lust på en massa apelsin juice än mat !´

HEJRÅÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag och Li kommer =)

2009-07-03 @ 22:38:46
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: DODGE CHARGER

Dagens bästa händelse är pappa krama mamma så det så på POWER BIG MEET

2009-07-05 @ 00:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0