Endelig fri

Ännu en helg avklarad på Scotten

Haha eller endelig o endelig, gillar faktist att jobba i alla fall när man har bra gäster, bästa arbetskamrater och en fin tips!
Det hade jag idag.. Ett salg på 10.000 och tips på strax över 10%
En söndag liksom det är riktigt bra för ett så litet salg !
Kjempe flott !
Var en snubbe som vunnit stort på trav och skulle betala mig 127 kr och i tips får jag 313 kronor för att endast smilet och serverat honom ett glas rödvin och pils. Helt underbar!
Men ni skulle se hans sedel bunt också, helt galet vad människor vinner på travet.

Älskar det där lilla Xtra!!
Just idag var det många som gav mig det där lilla Xtra..

Lördagen SVERIGES NATIONALDAG firades med blågula naglar en massa hårt arbete och en stor förlust mot Danmark.
Vafan hur kunde de tappa där? bu !!
Jag hade inte mycket tid för att se kampen men jag hörde de två gånger vi missade mål jag lovar att taket lyfte utav högljutt JAAAAAH *tystnad* NEEEEIJ...fa-aan!!
Naglarna uppskattades stort av mina gäster och alla gratulerade mig på dagen. (så himla polate)
Varför gör vi inte så hemma i sverige för? Något stort!!
Vad sker liksom? Firar någon dagen? Det känns som det är lite what so ever.
Vi gratulerar inte varandra utan ser det bara som ännu en kväll att supa och nu med ledighet också.
I Norge är det ett jävla ståhej och det är parader i varje liten by. Det borde vi ta efter.

Vad gjorde ni på Sveriges dag?

Nu ska jag försöka få lite sömn imorgon har jag fri som sagt o då blir det träna av och kanske att man tar sig en tur på byn ^^ Länge sen jag var ute nu, är lite törst skjönner du!

Okej sov sött !

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina naglar Sandrich... =)



Det vart party på sverigesdag! hihi det gjorde vi.

Kommer du hem i helgen??



Puss

2009-06-08 @ 14:43:13
URL: http://lillisbloggbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0