Midsommar igen

wooop woop ikväll bär det nog av till Lena  ^_^
Varit en kul dag med Sondre och Maja på jobbet jag har varit snurrigast i världen typ men fan vad kul det är ibland lite som en lekstuga! Trivs som fan med mina kollegor har alltid så kul och Sondre e min favvofavvo.

Bästa med att jobba dag är att man har hela kvällen på sig att göra något mera !

Ja in i duschen nu då mina fötter stinker kamel!!
Killarna ploppar bra musik en Pontus o Johan är förbi o underhåller min skadade pojke som säket brutit tån.


Grattis pappa igen

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack tack tack! :)

Men då skulle jag kanske flytta dit då! haha.

2009-06-20 @ 20:18:20
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack min prinsessa,kram pappa

2009-06-21 @ 19:11:40
Postat av: angelica

Väskor till salu i bloggen, spana in. dom är unika!

Kram

2009-06-21 @ 19:16:26
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0