o4.20

Sissådär nu har jag jobbat klart och det är redan ljust ute som en blågrå dag, blir man trött då?
svar nej... Men jag ska allt krypa ner i kosesängen min endå.
Tänkte att morgondagen får bli lite mer aktiv än idag. Blev bara städa badrummet idag GRUNDLIGT!
Micke här kan verkligen inte städa och har nog aldrig ens dammsugit lägenheten, inte mycke till hemma karl där o här har vi bott i strax 1 år..
Min plutt är bättre han vet hur en dammsugare fungerar och överraskar allt oftare med att hålla rent ;)
Men på något sätt så känns det alltid bättre när man gjort det själv för man vet liksom hur man vill ha det.
Killar ser liksom inte det som ligger i hörnet, under eller dörrar o skåp.

Nej oj de här kan bli en lång disskution med mig själv och datorn/er, dags att sluta nu.


Sweet dreamS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0