On my way...

..Till gymmet :)
Idag ska det svettas !!
Blir lite sur på mig själv att jag vaknar så tidigt 11.15 är ingen bra tid att gå upp när man jobbat kväll/natt och ska jobba mera natt. Jag kommer att bli så trött in på små timmarna får hoppas att det vänder över till skratt och flum istället.
Igår var det väldigt stilla men fredag är alltid fredag även om jag känner att det inte kommer bli så hetsigt ikväll men imorgon blir det lite värre är liksom kamp Norge-Mackedonien. Först sitter dom inne sen smäller det på där ute och det blir säkert fullt från att jag börjar till att jag slutar.. Hoper på en masse masse tips så jag kan ta mig hem :b

Någon som hittat min mobil än??

Byeee

Kommentarer
Postat av: jossan

haha okej ;) tror du det blir en regnig sommar?

kram

2009-06-07 @ 19:43:24
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0