Sandra hon går hon..

..Måste bara dra iväg ett snabbt meddelande om hur långt jag och Lisa gick på jobbet i Måndags (ACDC konsert i byn)
Vi gick 12.878 step alltså ungefär 9,1 km...
 Totalt var jag nog uppe i 15.000 när jag tog den väck!

En vanlig dag igår utan jobb bara en tur fram och tillbaka på stan samt en vända till affären blev 4000 steg.

Idag med träning och en jävla massa promenader har jag gått 12000 steg vilket känns bra då har jag gått över det rekommenderade.. Skrev ett inlägg tidigare om det här men det tycks inte ha kommit fram!?
I helgen blir det en massa jobb tors-söndag säkert minst 10.000 steps a day ^^

Är en massa events här i Oslo nu.
ACDC i måndags, Metallica idag, Madonna snart? sen så har vi Mat och Öl mässa i sofienberg. Hoppas på fint kvällsväder.. Dagen är skitsamma då är jag endå på jobb :) Blir säkert kul och hoppas på en massa bra gäster !

Är så satans trött tänkte lägga upp bilder från helgen men nej pallar inte nu.. De var kul att de som ville tog sig tid att träffa mig!! *uppskattas*
Eftersom man inte är hemma så mycket så får man passa på när man väl ses att ha så kul man kan eller bara göra det som faller oss in.. Maria och hennes fina son kom i sista sekund och åt pizza henmma hos mig o han var så söt!!
Jag som alltid tyckt bebisar e lite obehagliga men inte han, han skrattar och tar för sig! Tuffa Melwin.
Man vet vilka som finns kvar för en så att säga, dom som faktist tar sig tid no matter what <3

Mina mobiler är trasiga, en dog lördags natt och den andra när jag klev innanför dörren här hemma. Jävligt lyckat!
Jag har inte ett enda telefon nummer kvar eller jo Mammas, Sara och halva marias ;) Det är dom jag kan..
Ni andra som läser här skulle ju kunna messa mig med namn så jag får det eller kanske maila or whatever.

Höres o ses im tired

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0