So far in etown

Buss är inte så himla kul att åka när man får trängas med någon annan i stort sett hela vägen, puh !
Väl i Örebro känns det bra och jag valde noggrant ut vem jag ville sitta bredvid.
En ung kille med dreads (känns mer soft en en överparfymerad vithårig dam) jag slår mig ner och så känner jag hur han luktar svett.. va i helvete liksom!? Men kändes liksom dumt att byta plats. Antar att han hade en liten plan med hur han inte skulle duscha innan resan för att just slippa få någon vid sidan av. Smart drag! Synd att jag inte kände något förens det var försent.

Mamma och Lufsen kom och mötte mig ^^ Världens finaste hund hade stått och gnällt sen dom klev ur bilen i väntan på mig!! Tänk så glad han är..

Mitt paket hade kommit!! Min nya snyggaste resväska, den är rosa!! Man kan slå den med en hamare utan att den går sönder sen kan man hoppa på den. För det är precis det jag gör med mina väskor, slår och hoppar på dom!

Senare kom kusin vi åkte till Tuna, Sara kom också ! Jag köpte Clinique's ansiktstvätt, torr schampo och mascara.
Sen en tur ner till City också där jag finally fick köpt min mobil.. YihOo det visar sig att man faktist kan låsa upp telefonen via tre, bara att säga till så får man en kod för 300 kr inom 3-4 veckor. pice of cake!
Men jag köpte ett kontantkort på 75 kr för att kunna prova mobilen med detsamma. Ja det går säger snubben bakom disken. Sure! Fortfarande nu har jag inte fått igång simkortet för idioten har glömt aktiverat vad han sålt! Jävla fitta vad sur jag blir. Så nu måste jag glida ner ännu en gång till äckel piss TRE så tänker jag inte gå därifrån förens han har fixat att min telefon fungerar annars vill jag helt seriöst lämna tillbaka den. Vad ska jag med den till då liksom!?
Jag kommer alltid att HATA TRE även om jag aldrig ens har haft det men nu ville jag prova och jävlar så bra det apsolut inte funkar! pispotta

Mötte senare upp Kusin igen med en Jessika och Anna. Vi körde drink kväll på Centro och Grappa sen höll vi på att svälta så vi gick för en pilz o pommes på time out ;) Det var göy!
Mamma kom och hämtade oss sen, världens snällaste.

Dagens misions
* Gå till TRE
* Skriva mig i Sverige
* Hitta skor
* Hitta jacka
* Möta henne och Melwin?
* Glida med Jossan på hemliga uppdrag
* klocka syv akkurat!! Ska jag vara på plats hos Sara. Hon sa egentligen sex till mig men det är ju sju! Bara att jag  inte är så bra på att hålla tider. Kul med alla tjejer igen !! Ni som inte ska dit för la ringa så ses vi på kroga. Ikväll blir det ÖS !!

Jeg savner deg der hjemme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0