Lång pingst helg med massa sol

Denna helg har jag varit en massa ute i solen ^^
Sol överallt och tok hett ute i like it i like it.

Lördags hade vi en Viktor på besök, Plop, Sofia och Robin. Vi skulle ut på hausmania (skum "fristad" med skate ramper i puben) vi kom dit runt 2 tiden då är det bara alkoholservering till 3 sen får man bara shaka loss tills det stänger vilket kan bli very late. Jag som åt pencilin och haft magont hela dagen var inte så taggad på att dra dit så vi tog oss en tur till lokalhaket Corner istället för ett glas.
40 minuter senare satt både viktor och Micke också där också.
När Corner stängde drog vi tillbaka hem hit och snurrade omkring hade riktigt mysigt faktist, Viktor drog så det var bara vi tre filurer kvar. Micke slockna hårt i soffan och jag till slut vid åtta på morgonen i sängen.
Sov som en stock !!



Bild nr 4 är riktigt creapy.. The Devil !!

Söndag!!

Vi åker trikk, fotar i solen, möts upp av Cissi och Micke på cykel innan vi letar upp en thai restaurang att äta på, går förbi en jävligt skum skylt. GAY KIDS och en massa foton på barn.. wierd!
Riktigt koslig söndag med massa vin och god mat, parigt värre !


GÖTT !!
Måndag pingst dag nr 2 chillade jag, älskling, Micke och Cissi vid Akersälva för korvgrillning och mera sol. Sen var det dags för jobb på röd dag alltså mera 100 procentiga dagar ! Väldigt många röda dagar i Mai, det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0