ensammen..


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
kunde inte ens titta dom i ögonen. Om någon gav mig en komplimang - Jenna Jameson Att älska som en porrstjärna

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Dataskärmen

3. Vad såg du senast på TV?
Sport

4. Utan att se efter gissa vad klockan är? 
 12.00 (11.59)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? 
Tvättmaskinen

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick ifrån träningen till Rimi och sen hem

7. Vad tittade du på innan du började med den här undersökningen?
abc.com

8. Vad har du på dig?
Rosa linne och svarta fluff brälls

9. Drömde du något inatt?
hah jaaa jag och Kusin var två dryga fjortisar i skolan, det var KRIG mot faktist en utav mina gamla chefer som i drömmen var en idiotisk lärare i en affär där vi snodde pennor och godis!?

10. När skrattade du senast?
kanske 15 minuter sen

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Klocka, Bob Marley och två bilder.

12.  Har du sett något konstigt sista tiden?
Hela tiden...

13.  Vad tycker du om den här utmaningen?
Inte så värst göy

14. Vilken var den senaste filmen du såg? 
Bedtime stories

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Ett hus vid stranden i solen

16. Berätta något om dig som folk inte vet om?
Du vet inte att jag just spist frulle !
-Nu vet du..
17. George Bush?
fii fan

19-20. Vad ska dina barn ditt djur heta, pojke respektive flicknamn?
Disco


21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja jag gör ju det vaa och är på väg mot varmare hem..

22. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Welcome princess !! Så öppnar han sina dörrar mot ett land som är godis färgat med allt som jag tycker om han välkomna mig till paradise och jag kan få allt jag vill, göra vad jag vill och leva hur jag vill. Pengar finns det inte bara att leva livet.. Yapp that's heaven AMEEEN

23. Vilka 4 personer vill du ska svara på dessa frågor?
ingen kommentar

Japp so much to do, tack maria zeijlon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0