mycket som skeraa bagheraa

Jobbat en massa nu... lite trötter jaa
Provat på att stå i puben också, var inte så läskigt som jag trodde.
Vågade mig inte på travet då men tappa öl och blanda groggar gick fint ;)
Kul hade jag åg. stammisarna e rätt roliga endå, de har så mycket att säga haha

Var o tog några öl i förrgår med Magda, Plop, Sanna m.fl hur trevligt som helst !!
Borde dricka öl oftare, vilket inte lär bli några problem när vädret SKA KOMMA! !! fan.. för kyla

Idag skulle jag på möte men tjugo på ett faller älskling ner på golvet med ryggsmärta.
Jag ringer Tommy och säger att jag inte kan komma på mötet eftersom jag måste ta min kille, som inte kan stå upp själv, till sjukan. Omänsklig som han tycktes vara svara han, jahapp ja då hoppas jag du tar reda på informationen som ges själv så jag inte får höra några spörsmål.. öhhh!?
Kan man verkligen säga så, vad hade han själv gjort om hans "fruga" inte kunnat ta sig någonstans.
Det är inte konstigt att man alltid känner sig dum när man ska sjukanmäla sig för de verkar ju inte tro på en och istället för en krya på dig så ger dom en en massa ångest för man satt dom i arbete för att hittta en ny för dagen. DET är inte okej.. bu !

Akuten här i oslo är inte snabbare än hemma så vi satt där i säkert 3 timmar för att få höra något han redan vet och inte få några smärtstillande utskrivna förutom "alvedon".. Jag får inte skriva ut något annat säger hon.. Vafan skulle vi dit o göra då i 3 timmar!? Såå här sitter han än med ont i ryggen. :(
Jag har lagat helgrillad kylling med potetbåtar och börnisås åt oss... sen har vi druckit drinkar och glott tv. musigt!

Imorgon ska jag och maja ner på stan och leta piercings studio, sandra e sugen på att ta hål !!
Sen skulle kanske Lisa ha fest i helgen??
Lördag ska jag upp på tredje etasjet och stå i rikstoto baren för första gången med en ny tjej som heter Marta tror jag, ska bli kul :) Alltid kul att prova på något nytt i huset.. För nej det är inge time out jag jobbar på det är några våningar till i detta bygge, Sara ;)

Hoppas allt är bra hemma... Vad sker med Statt??? Kommer oasen tillbaka?

Puss på er !

O Camilla, jag ska ladda min kamera haha sen kan jag ordna med bilder :) Lat som jag alltid varit med kort.. Ikke så flink där nee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0